søndag 6. mai 2007

Plukke favorittar

Acryl på akvarellpapir

No har eg vore tre månader på Flickr,og i dag er første gong eg har sett denne teksten under eit foto:"1 person counts this photo as a favorite" og meir skulle det ikkje til for at biletet får sin plass i Allrommet :)
Meir skulle det heller ikkje til for at eg skulle farte rundt på Flickr og finne mine favorittar.
Eg har berre brukt Flickr som lagringsplass for foto, men dette gav meg puffet ut i alle dei vakre bildene.
Så tipset er : har du Flickr konto, så plukk favorittar.
Og om du ikkje alt brukar Flickr, så går det an å prøve ein gratiskonto hvis det fristar.
Det som vart litt overraskande for meg var å sjå i kor stor grad bildene endra seg då dei kom i favorittsamlinga saman med andre foto enn der eg fann dei. Dei vart faktisk enda vakrare.

5 kommentarer:

Rice sa...

I love the photographs on this blog. They are very vivid. I have no idea who you are or what your blog says but the pictures are very vibrant.

Muffin sa...

Nydelig og stemningsfullt! Likte bildet veldig godt, venter på flere fra deg :-)

merete sa...

Titter innom i bloggene dine iblandt, - her er mye "matnyttig" i tekst og bilder.

Jeg er bare så fornøyd med flickr!
Det er både et flott fotoalbum på nett, et hendig verktøy for oss bloggere, og så dette med fellesskapet.
Å velge seg favoritter er ikke akkurat hva jeg har gjort mest av, men inspirasjon og massevis av glede, er hva jeg har gjort mye av.

Beate sa...

Flikcr er gøy ja. Har samla favoritta, og med i diverse gruppa. Stadig masse flott på bloggen din :)

harlequinpan sa...

Beautiful colors!