fredag 4. januar 2008

2007 VAR

2007 var året då
- vi feira Elisabeths 50 år
- og mors 80
- Hannah Malenes barnedåp
- og Hild Elins konfirmasjon

2007 var året då
- eg kjøpte D80
- og då eg lærde ein god del data
- i februar laga eg min første blogg
- og i juni oppdaga eg byens gatekunst.

2007 var året då
- eg las 'Ut og stjæle hester'
- og Valla gjekk av som LO leiar

2007 var året då
- Dagskolen vart lagt ned
- og eg bestemte meg for at no må eg nok etter snart 20 år seie farvel til Toyotaen.

2007 var året
- då gullet kom hem
- og Knut fekk fast jobb på Haukeland

2007 var året då
- Lille Lungegården var full av kloakk
- og byen fekk Frp ordførar

2007 var året då
- eg ikkje pynta til jul, og var bortreist til over nyttår

2007 var året då
- Folket i Burma...
- ...kva føregår i Burma no?

2007 var året då
- eg kjøpte mitt første busskort
- og tildelinga av fredsprisen var begrunna med innsats for miljøet.

2007 var året då
- Noreg ikkje lenger var verdas beste land å bu i
- og eg fekk det ikkje verre av den grunn.

2007 var året då E.Solheim vart dobbeltminister

2007 var året
- då eg måla mindre enn året før
- og fotograferte meir

6 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Alt dette og enda mere til. Jeg er forventningsfull mens 2008 enda er i startgropa. Vi satser på mer gull og mindre kloakk.

Tone sa...

Ja...veeldig 'enda mere til :)
Tenk at vi har eit heilt år å fylle, er ikkje det deilig ??!!

Tone sa...

Ja...veeldig 'enda mere til :)
Tenk at vi har eit heilt år å fylle, er ikkje det deilig ??!!

Petunia sa...

Utrolig hvor fort man glemmer. Man blir matet med ting man trenger og ikke trenger å vite gjennom media, så man blir helt matt.
Men at gullet kom hem... det husker jeg!
God helg til deg!
ja, og godt nytt år forresten:)

Tone sa...

Ja, det mest blir gløymt. Feite overskrifter kan nok få salet opp, men styrker ikkje hukommelsen.
Takk for besøket.

Anonym sa...

Flott oppsumering av 2007.Mye som blir borte fra hukommelsen ja.Takk for hilsen på bloggen min.
Ønsker deg et riktig godt nyttår.